25 תשובות
דווקא הגיוני שאתה הומופוב אם אתה הומו
אבל לך עם מה שאתה מרגיש, אז מה אם הנורמה החברתית זה שתהיה לך חברה ותתאהב באישה. בתכלס שום דבר מזה לא משנה אם אתה לא באמת רואה את עצמך מתאהב באישה
אבל לך עם מה שאתה מרגיש, אז מה אם הנורמה החברתית זה שתהיה לך חברה ותתאהב באישה. בתכלס שום דבר מזה לא משנה אם אתה לא באמת רואה את עצמך מתאהב באישה
הומו זה הפרעה נפשית, תכבוש את היצר, ותמשיך להימשך לבנות
כמה בורות^
אם תפסיק לשפוט הומואים על המשיכה שלהם ותפסיק להתעסק בשנאה כלפיהם תוכל לקבל את עצמך יותר מהר, אני מבינה שקשה לקבל את זה על עצמך אבל אתה לא שולט באם להיות גיי או לא. פשוט תתן לעצמך זמן ואל תיכנס להגדרות
איזה מרגשש ואתה כנראה ביסקסואל
^^^ זה לא בורות. הומוסקסואליות מתפתחת מסביבה מלחיצה בילדות או מטראומה בילדות.
זאת מדרך כלשהי להתמודד עם הסיטואציה מבלי באמת להתמודד איתה, כמו שאר ההפרעות הנפשיות
זאת מדרך כלשהי להתמודד עם הסיטואציה מבלי באמת להתמודד איתה, כמו שאר ההפרעות הנפשיות
יש מלא הומואים שהם בהתחלה היו הומופובים הגיוני
או שסתם עוברת לך מחשבה כזאת ואתה מבולבל זה גם קורה למלא
או שסתם עוברת לך מחשבה כזאת ואתה מבולבל זה גם קורה למלא
אל תקשיב להם, זה טוב שאתה מגנה את הטועבה. אבל אל תשנא יותר מידי כי זה עלול לגרום לך להפוך למה שאתה שונא
^אחי מה-
מה אפילו אני שומעת ממתי נטייה מינית הפכה להפרעת נפש
אם הוא מבולבל זה בסדר זה קורא
וגם אם הוא לא והוא יודע מי הוא זה גם בסדר למה להפוך את זה להפרעת נפש
מה אפילו אני שומעת ממתי נטייה מינית הפכה להפרעת נפש
אם הוא מבולבל זה בסדר זה קורא
וגם אם הוא לא והוא יודע מי הוא זה גם בסדר למה להפוך את זה להפרעת נפש
תנסה לקבל את עצמך
למרות שזה קשה
וטרומן^^
תן לי הוכחה שזה נכון
למרות שזה קשה
וטרומן^^
תן לי הוכחה שזה נכון
זה תמיד הוכר כהפרעה נפשית, פשוט אנחנו חיים בעידן שבו עשו נירמול של מחלות נפש רבות, ולא רק בהקשרי נטייה מינית, כמו לובשי שמלות, אנשים שלא מקבלים את מינם, נרקיסיזם ובקרוב הולכים לנרמל אפילו פדופיליה
אל תשנא אחרים על משהו שהם לא יכולים לשלוט אחי. לשאלתך, אתה לא צריך לעשות כלום. כבד את עצמך ותן לעצמך לאהוב את מי שבא לך (בגבולות החוקי כמובן) כי אהבה זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים לשנוא
^^טרומן באמת אני לא יודע מי גידל אותך עם המידע הזה אבל הוא טועה. פדופילה זה עניין שונה לגמרי מאשר משיכה למגדר או להיות טרנס או crossdresser.
^^ לא נכון, אפשר לשלוט בזה, סתם תירוץ עלוב
^איך הומואים מפריעים לך או לאף אחד אחר בחיים?
^^^ נתתי את הפדופיליה כדוגמא למחלת נפש בתהליך קבלה ונורמליזציה.
דבר איתי בעוד 5 שנים כשפדופיליה תהיה דבר נפוץ ומקובל, ויגידו שהפדופילים סתם היו קבוצה נרדפת על נטייתם המינית
דבר איתי בעוד 5 שנים כשפדופיליה תהיה דבר נפוץ ומקובל, ויגידו שהפדופילים סתם היו קבוצה נרדפת על נטייתם המינית
^^ הם עושים את הרע בעיני ה' וגם האקט הזה פוגע בעצמם
^^פדופילה היא דבר שונה לגמרי מנטייה מינית. פדופילים אכן מפריעים לחברה ולאנשים, שכן הם נותנים טראומה לילדים (לילדים אין אפשרות להבין נושאים כאלה וזה ניצול) בעוד שהומואים הם שני אנשים באותו גיל שמודעים למה שהם עושים שפשוט אוהבים גברים (או לסביות שאוהבות נשים)
שואל השאלה:
אין סיכןי שאני הומו אני לא נותן שזה יקרה באמת
אין סיכןי שאני הומו אני לא נותן שזה יקרה באמת
אנונימי
מה יהיה כל כך רע אם אתה הומו או שיש לך לפחות נטייה?
^^^תקשיב טוב, פורסמו כבר "מחקרים" שטוענים שאין טראומה, בשביל לנרמל את התופעה ולהפוך אותה לחוקית.
כבר עכשיו משנים את המונח מפדופיל למונח יותר "מתחשב" בשם נמשכים לקטינים ומתחילים לצייר אותם כקבוצה נרדפת.
אותו תהליך קרה כבר עם הומואים וטראנסים.
ואני לא אתפלא כשיהפכו פדופיליה לפופולרית וחוקית גם אתה לבטח תתמוך בה.
כבר עכשיו משנים את המונח מפדופיל למונח יותר "מתחשב" בשם נמשכים לקטינים ומתחילים לצייר אותם כקבוצה נרדפת.
אותו תהליך קרה כבר עם הומואים וטראנסים.
ואני לא אתפלא כשיהפכו פדופיליה לפופולרית וחוקית גם אתה לבטח תתמוך בה.
טרומן תביא לי תמחקרים האלה שאתה מדבר עליהם. אין סיכוי בעולם שמנרמלים פדופיליה, אתה רציני? פדופיליה היא אשכרה משיכה לקטינים, אתה מבין כמה שונה זה ממשיכה למגדר אחר? אין סיכוי שאתה אשכרה אומר שזה אותו דבר אחי באמת אין טעם לדבר איתך אם אתה חושב שפדופיליה ולהיות הומו זה אותו דבר אני מקווה שיום אחד תלמד לאהוב אנשים ולכבד אותם (ולהבין את ההבדל בין הומוסקסואליות לפדופיליה)
לא אמרתי שהם אותו דבר, אני אומר ששניהם היו מגונים ע"י החברה בצדק. אחד עבר תהליך נורמליזציה והשני עובר אותו תהליך.
אני נתתי פדופיליה כדוגמה לדבר שעדיין מגונה שהולך להיות בקרוב לא מגונה.
אני נתתי פדופיליה כדוגמה לדבר שעדיין מגונה שהולך להיות בקרוב לא מגונה.
אף אחד לא ינרמל פדופיליה
אתה סתם משווה את זה
ותן את המחקרים שדיברת עליהם.
אתה סתם משווה את זה
ותן את המחקרים שדיברת עליהם.
^^נראלי שמי שיש לו הפרעות נפש זה אתה הזוי אחד
באותו הנושא: