5 תשובות
השני
השני
דווקא אני שמעתי שהראשון אבל אוקיי חחח
לאלו שאמרו השני למה אתם אומרים? הרי בראשון יש הרבה יותר שאלות, וגם שם הרמה לא כזאת קלה..
^הראשון קליל כי זה חומר שאתה לומד כבר כמה שנים, בשאלון השני מציפים אותך בחומר חדש שצריך להספיק גם ללמוד וגם לתרגל. גם בראשון הוצאתי 100 במועד הראשון ובשני הוצאתי 84 במועד ב אחרי ששיפרתי מ74