התחברות
הרשמה
היי תגידו בהיכל מנורה יציע 6 שורה אחרונה נראלכם יראו משהו?
5 בפברואר 2025, 14:59
הופעות
תל אביב
עומר אדם
תשובה אחת
אני הייתי פעם אחת בהופעה ביציע וראו טוב בשורה האחרונה אבל זה מפחיד כי זה גבוה
א
אנונימית או משהו כזה17
באותו הנושא:
נורא שלקחתי שורה 11 ביציע היכל מנורה?אנשים שהיו שם בבקשה תשתפו
יציע 12 שורה אחרונה בהיכל מנורה רואים משם משהו?
יציע שורה 11 בהיכל מנורה רואים סבבה?
איך רואים ביציע שורה 2 בהיכל מנורה?
תגידו רגע אם אני אהיה ביציע בהיכל מנורה בשורה האחרונה אני אראה משהו?
אם אני שורה אחרונה בהיכל מנורה אני אראה את הזמר או רק דרך המסכים
מישהו שמבין בהיכל מנורה, אולם 6 שורה 1, האם זה טוב או נמוך מידי?
איך רואים משורה 4 בהיכל מנורה מבטחים?:)
למי שקנה כרטיס בvip שורה ראשונה להופעה של עומר אדם בהיכל מנורה כמה עלה?
היי תגידו ב היכל מנורה ב יציע רואים טוב או סתם חבל על הכסף..?
יש לי על מה להתבאס שקניתי להופעה בהיכל מנורה יציע שורה 11?זה מה שהיה זמין מותר להתקדם במדרגות לשורות הראשונות?