7 תשובות
תקשיבי שיחה זה לא משהו שיש איזה נוסחה אליו ונושאי שיחה תמיד משתנים בין אנשים
אם זה בנות מביה"ס אז כנראה אפשר לדבר על לימודים
אם את אוהבת בגדים וציפורניים אני מאמינה שחברות שלך ישמחו לדבר על זה אבל זה לא שיחה כזאת עמוקה
ולגביי טיקטוק ואינסטגרם
אני בת 17 וגם לי אסור, אבל יש לי
לא כזה קשה להוריד בלי שידעו וזה באמת אחלה ונחמד ואולי כן יתן לך נושאים לשיחה
אין כל כך דרך חוץ מלא להתאמץ יותר מדי. פשוט להתנהג כמו עצמך ולא לנסות להשתנות כי זה נראה מוזר
תיצרי לך אופי את סך הכל נערה אז את בתהליך של למצוא את עצמך ומי את וכאלה אז תנסי למצוא תחביבים וכאלה.. להתחבר לבני נוער בגילך לא צריך טיקטוק/אינסטגרם בשביל זה
לדעתי הכל בראש שלך
ברגע שיהיה לך נוח איתם את לא תרגישי ככה
גם מהניסיון שלי בקושי מדברים על אינסטגרם וטיקטוק
אם כבר רואים סרטונים ביחד ואז גם ככה את לא מפסידה כלום כי את פשוט מסתכלת איתן על טלפון
לא היה לי אינסטגרם עד גיל 14 ועד היום (עוד מעט 17) אין לי טיקטוק
ולא היה לי אינסטגרם/טיקטוק כי ההורים שלי לא הרשו לי (עדיין לא מרשים לי טיקטוק אבל אני גם לא רוצה)
אני באמת באמת מבינה את הפחד שלך שאת מפספסת משהו אבל תסמכי עליי שאת באמת לא
רשתות חברתיות זה ממש ממש ממש חרא
רשתיות חברתיות זה לא כזה חרא זה יכול להיות נחמד הכרתי הרבה אנשים יותר טוב דרך הרשתות החברתיות(:
זה שההורים שלנו אנטי לזה לא אומר שהם צודקים
^ נכון יש אספקטים חיוביים לרשתות החברתיות
אבל הנזק הפסיכולוגי שהרשתות עושות לנו הוא בלתי הפיך ולרוב אנחנו בכלל לא מודעים לזה
בסוף לדעתי 90% מהזמן רשתות חברתיות רעות יותר ממה שהן טובות

גם שואלת השאלה אני לא אומרת לך בחיים לא להוריד אינסטגרם, פשוט תחכי שההורים שלך יסכימו לך אל תמהרי
וגם תנסי להבין עד כמה רשתות חברתיות יכולות להזיק ותדעי להזהר
יש סכנות בכל דבר
רשתות חברתיות יכולות לגרום לחוסר ביטחון עצמי ואפילו שנאה עצמית אבל זה תלוי איך בן אדם לוקח את זה