6 תשובות
שואל השאלה:
וזה לא שאני לא רוצה אותו פשוט..לפעמים אני לא במצב ללהפגש וכל זה ויש כאלה שמבינים את זה אחרת
וזה לא שאני לא רוצה אותו פשוט..לפעמים אני לא במצב ללהפגש וכל זה ויש כאלה שמבינים את זה אחרת
אנונימית
אני חושבת שאת צריכה פשוט לעזוב אותו
שואל השאלה:
אבל אם הוא כבר לא רוצה אותי?
אבל אם הוא כבר לא רוצה אותי?
אנונימית
תדברי איתו ותסבירי לו הכל
ואם באמת לא מתאים לך אז איו כל-כך מה לעשות את צריכה גבר שאת רוצה אותו לא בגלל שלא נעים לך שהוא ייפגע...
ואם באמת לא מתאים לך אז איו כל-כך מה לעשות את צריכה גבר שאת רוצה אותו לא בגלל שלא נעים לך שהוא ייפגע...
תתנצלי ותקבעו
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
באותו הנושא: