8 תשובות
שואל השאלה:
כן הם חדשים אבל לא מאוד .חודש בערך
אנונימית
זה קצת יותר קשה כי אין לך מרווח אחיזה בצוואר כמו בשאר המיתרים כדי לייצב את היד, אבל זה עדיין אפשרי
ממליץ לך פשוט להתמקד בלתרגל את זה עד שזה ירגיש לך חלק וזורם
תנסי להוריד את הכיוון ולכוון שוב כמה פעמים זה יגרום להם להיות טיפה יותר קלים לעשות איתם בנד
חשוב לדאוג שכשאת לוחצת על המיתר זה יהיה עם הקצה של האצבעות ולא עם הכרית שלה. כי אז כשאת מותחת את המיתר קצות האצבעות חוסמות את תנועת המיתר.
חשוב גם להשתמש בפרק כף היד (להביא את המפרק לצד שמאל למטה, ובמתיחה כשמרימים את האצבעות, מרימים את המפרק ולוקחים אותו ימינה ככה שהוא ישר עם הזרוע
מיתרים חדשים? יכול להיות שזה קשור לזה
שואל השאלה:
מה הכוונה הקצה? כאילו איפה שהציפורן?
אנונימית
שואל השאלה:
נו ברור שכן אבל זה עדיין נשמע לא טוב
אנונימית
את עושה את הבנד למעלה כן? לכיוון של שאר המיתרים
אנונימי