51 תשובות
לא יודעת... בכל מקרה נראה לי שהגזמת קצת...
אנונימית
את צודקת בטענה הראשונית שלך ואת לא צריכה לצאת עם מישהו שאת לא נמשכת אליו רק כדי לרצות את ההורים אבל לדעתי קצת הגזמת במה שאמרת לה
יש מצב שאת צודקת בטענה שלך, אבל אני חושב שטעית בדרך שבה אמרת את זה, הגזמת.
אלה טענות נוקבות ומכאיבות
כנראה הגזמת בתגובה שלך אבל בכל מקרה את הכי צודקת שבעולם בכל מה שאמרת ותני לי לנחש את דתיה
אמרת מאה אחוז.
אמא שלך הייתה צריכה לשמוע את זה, ובגלל שהיא לא שמעה את זה בגיל צעיר זה חוזר אלייה בפרצוף.
אנשים לא מתחתנים רק כדי להביא ילדים.
להפך, אנשים מביאים ילדים כדי ליצור יצור קטן משותף משלהם בגלל שהם אוהבים אחד את השני.
יצירת ילדים מתוך הרצון לשמור על השושלת/פסוק תנכי/יורש לעסק/נורמה חברתית או כל דבר כזה זה פשוט לא הבאת ילדים מתוך מקום טהור.
זה להוליד ילד לתוך עולם עצוב וקשה שכבר נקבע לו המשמעות עוד לפניי שהוא נולד.
אמא שלך טועה, לא צריך להיות עם מי שצריך כדי להתחתן ולהביא ילדים, דברים כאלה עושים בגלל שאת אוהבת את מי שאת איתו. ולהכריח אותך להיות עם מישהו שאת לא אוהבת רק יגרום סבל לך, לבעלך ולילדים העתידיים שלך.
סליחה נשמות היא לא הגזימה
המטרה היחידה של אמא שלה שהיא תתחתן לא משנה עם מי והעיקר תביא ילדים וזו לא ממש משמעות החיים .

והיא צודקת בכל מה שהיא אמרה ,אמא שלה אדם ממורמר שהתחתנה עם כל אחד ורוצה להעביר את זה לבת שלה.
אל תתני לה ,אל תהרסי את עצמך החיים ותתחתני עם כל אחד ועוד בגיל צעיר ותהיי תקועה איתו עם ילדים
אנונימית
אישית היא קצת צודקת וקצת לא, אני מכיר כמה בנות שלא אהבו מראה מסוים
ובסוף אפילו התחתנו.
אני אישית נפגשתי עם בנות אפילו שלא אהבתי הכי את המראה
ודווקא במציאות זה היה אחרת.
אם בכלל אין כיוון מראש או אחרי שנפגשתם ראית שזה לא זה, אז חותכים.
ואני אסביר לך במציאות אהבה ומשיכה וכל זה, לא נקבעים רק על ידי המראה
יש הרבה פרמטרים.
אני מניחה שאת עוד צעירה בשנות ה20 לחייך ,אפילו לא מדובר פה על משיכה
אלה לא חיים להיתקע בגיל כזה צעיר עם ילדים על ראש
אנונימית
לא יודעת אבל נראה לי שקצת הגזמת עם המילים מציעה ללכת לבקש סליחה
^^
זה תפיסה שלך נגד חתונה בגיל 20.. אבל זה בכלל לא הדיון פה
אנשים אני מבינה שזה קצת שיטחע אבל לפעמים המראה הוא ממש לא הטעם שלנו ואין מה לעשות.
לא משנה כמה אדם הוא יפה נפש, נחמד,אדיב, אמפתי, דואג, מכבד. כל עוד אין משיכה זה לא יעבוד.
נכון שזה לא שחור ולבן, זה אפשרי להתאהב במישהו שהוא לא הטעם שלנו. אבל יש גבול מתי שזה עוד בסדר ומתי זה כבר נהיה מוכרח וחסר רגשות.
תקראו לי שטחית, תעשו מינוסים, תצאו עליי. לא איכפת לי. זאת המציאות. למי שלא טוב שיתמודד. האמת כואבת.
זה חלק מהדיון להסביר לאנשים פה שלא מדובר רק על משיכה פה
היא לא חייבת לפעול כמו שאמא שלה רוצה
זה אפילו לא מדבר על חתונה אלא על להביא ילדים ,אני בטוחה שהיא בשנות ה20 לחייה ואין סיבה בלחץ להתחתן עם כל אדם שני ברחוב ולרוץ להביא ילדים .
אין סיבה בכלל להתחתן בשידוך או עם אדם שמכירים פחות משנה .
והכל רק כדי להביא ילדים
אנונימית
את לא צריכה לענות לה ככה. גם אם היא טועה


בסופו של דבר אף אחד לא יכול להכריח אותך להיות עם מישהו מתחת לחופה.. אל תצאי עם מישהו שלא בא לך אבל אל תדברי ככה.. להוכיח את אמא על זה שהתחתנה עם אבא לפני שנים זה לא תפקידנו בתור ילדים
האמת שכן.. מה זה שווה לחיות עם בנאדם שאת בכלל לא אוהבת? וגם להתחתן רק בשביל להביא ילדים?
אנונימית
זה הדבר המובן מאליו, נכון שמראה זה חשוב זוגיות כוללת בתוכה כמה הבטים, ואחד החשובים שם זה משיכה.
אבל אני מניח שלא היית רוצה שהפרמטר היחיד שירצו אותך הוא בגלל הפנים, נכון?
בסוף משיכה במציאות יכולה להיגרם למישהו שבתמונה חשבת שהוא מכוער.

בואי אתן לך משהו עלי, נפגשתי בעבר עם בחורה לדייט, שבתמונה ששלחו לי היא הייתה נראית מכוערת ועל הפנים
אבל אמרתי לעצמי לא חשוב לי איך היא נראית כרגע, בהמשך אם אראה שאין חיבור מכל מיני סיבות, אולי מראה אולי דיבור אולי שכל אחתוך.
נפגשתי ובפועל היא הייתה נראית פתאום אחרת, דווקא הייתה חכמה, אמרה לי דברים מעניינים בביולוגיה
דיברנו תאוריות שלמות, ובכנות התאהבתי קצת.

אני מתכוון ששווה לפגוש את הבן אדם, לדבר איתו, הכל נקבע מהחיבור
אם מראש רואים שזה ממש לא הטעם אז באמת אין סיבה להיפגש.
אבל אם זה ככה ככה, אז אפשר להיפגש, ובהמשך לשפוט.

מבחינתי אישית כשאני לוקח בחורה לחיים, זה הרבה מעבר למראה, המראה הוא כלום, מה שחשוב זה החיבור התכונות שלה
אם בהמשך רואים שאין חיבור ומשיכה אז פורשים.
אבל לא מיד.
לדעתי אמרת לה בדיוק את מה שהיית צריכה להגיד
האמת צריכה להיאמר בפרצוף, והאמת כואבת מה לעשות

טוב עשית
בעיקרון כן את צריכה להתחתן עם מישהו לא כי התפשרת עליו וזה מה שיש זה כי באמת יש בינכם כימיה טובה ואתם מצליחים להתגבר על משברים ולצלוח אותם יחד אבל ברור שפנימיות של האדם הרבה יותר חשובה מהחיצוניות שגם היא תשתנה במשך השנים האופי של הבן אדם זה משהו הרבה יותר עמוק ומשם נובע החיבור מתי כשאת מכירה את מי הוא באמת
צודקת ב100 אחוז טוב שאמרת לה את זה [אני לא צינית]
הגזמת של החיים ברה זה אימא שלך.
בכל מקרה אני מקווה שהאבא לא שמע, אלוהים אדירים הבנות בדור הזה.
אולי צודקת, ואולי לא, לא ניתן לדעת תסיבה עבורנו, אבל את צודקת שלא רוצה שיחתנו אותך בכוח עם מי שאת לא רוצה ואין לך רגשות כלפיו, זה במילים אחרות נחשב לכפיה על הפרטיות שלך וזה חמור מאוד מצידה.
וואו סליחה מראש אבל זאת אמא שלך את די חצופה וכפוית טובה אם את מדברת ככה
למה אף אחד לא מדבר על הרגשות של האבא מה זה?
האימא פשוט נכנסה בו ב180 אחי

אה ולשאלה לא את לא צודקת תדברי לאימא שלך יותר בכבוד. ברעיון את צודקת, אל תתחתני עם מי שאת לא נמשכת, בביצוע ממש לא.
אנונימי
מה קשור אלה שלמעלה ששואלים אם היא חרדיה או דתייה?? אני חרדית וואלה אצל החרדים הזוגיות אפילו יותר אמיתית יותר עם רגש ויותר מצליחה אז??
צודקת ב100%. גועל נפש. אנחנו לא בימי הביניים שחייבים להתחתן רק כדי להביא ילדים גם אם זה עפ מישהו שלא אוהבים, ושידוכים מחוץ לדת זה לא קורה בכלל כבר. תמצאי את הדרך שלך הכל טוב.
מצטערת שעברת את זה נשמע שהייתה לך ילדות קשה
את צודקת במיליון אחוז, באמת באמת מכל הלב כל הכבוד לך ואל תלכי בדרך של אמא שלך.
את חיה בשביל עצמך לא בשביל הילדים לעתיד שלך, תהני ותעשי הכל כדי ליהיות מאושרת עם מי שאת רק רוצה❤
בגדול את צודקת אבל זה ישיר מידי לא הייתי אומרת לה את זה בפנים אבל כן לא הבנתי למה אמא שלך רוצה לחתן אותך עם מישהו שאת לא אוהבת בשביל ילדים דפאק
מה יש לך נגד אבא שלך זאת השאלה
לא היית צריכה להתנהג בחוצפה לאמא שלך אבל רובנו מתנהגים ככה אז להגיד לך שזה לא בסדר. הזמנים השתנו והעולם השתנה ממה שהיה בעבר
את צודקת
אל תתחתני ותביאי ילדים עם מישהו שאת לא אוהבת באמת ולא נמשכת .
רק אני חושבת שהיא הביאה את זה מסרט?
זה נשמע כמו קטע מסרט
אנונימית
וואו קטלת אותה, כל הכבוד את צודקת
חחח
אנונימית
אני לא יתערב למה שאמרת לאמא שלך אבל פחות או יותר צדקת בזה

אבל לגביי הלשדך לך מישהו היא טועה ובענק אם את הולכת להתחתן עם מישהו ולהתחייב לו לכל החיים ולחיות איתו ולהפוך את החיים שלכם לאחד אז לא רק שהוא צריך להיות הטעם שלך הוא צריך להיות מושלם מכל בחינה כי זה בן אדם שיתקע איתך עד סוף החיים
כן
לדעתי כן היא מאוד טועה אבל עדיין קצת לא שייך לצאת עליה בצורה כואבת...

בשידוך צריך להתאים בשני הפרמטרים
1. התאמה שכלית
2. התאמה רגשית
את צריכה שמצד אחד בעלך יהיה באותו ראש כמו שלך פחות או יותר ולא שני קצוות שונים כדי שתוכלו לבנות בית כמו שצריך... ומהצד השני גם חשוב שיהיו לך איזשהם רגשות כלפיו ומשיכה כלשהי כלפיו ואת צריכה לבדוק את שני העניינים האלה בשידוך
אם יש מישהו (שזה כרגע בתור הצעה לא סגירת וורט) שסה"כ אתם באותו הראש פחות או יותר והוא נראה סבבה בעיניך פשוט לא "מושלם" לפי דעתי תתני לזה צאנס פגישה-שתיים(אם תהיה פגישה שנייה זה תלוי במפגש הראשון...) כי הרבה מאוד פעמים אנשים שבהתחלה אנחנו חושבים שהם לא הכי יפים בעינינו - עם הזמן אנחנו יכולים לחשוב שהם נראים יותר יפים בעינינו

בהצלחה רבה צדיקה!
את לגמרי צודקת
כל הפואנטה של אהבה ומערכת יחסים היא לא להביא ילדים
כמובן שזה חלק חשוב, אבל לא העיקר.
את צריכה להיות עם מישהו שאת אוהבת הרי מה שווה להקים משפחה אם זה לא עם הבן אדם שאת אוהבת? איך אפשר לקום כל בוקר ליד בן אדם שאת לא אוהבת?
זה סתם יוצר סלידה ויכול להוביל לסיטואציות לא נעימות
את לגמרי לגמרי צודקת
את צודקת ברמות והיית צריכה להגיד את מה שאמרת פשוט במילים אחרות
אני אגיד לך תאמת
אם את חרדית
אז זה לא חכם להוריד עכשיו על כל שטות (מדברת על דברים באמת קטנים)
כי זה לחתונה זה לא סתם זוגיות של נערים
אבל בכל זאת
ההורים שלך לא יכולים להגיד לך עם מי להתחתן
תעשי להם על זה שיחה (רגועה)
אני בטוחה שהם יבינו
כן את צדקת במה שאמרת לה
^ ברור שכן זה אפילו לא שאלה
אבל פשוט אני מכירה כמה אישית
בחור למשל
חיפש בלונדינית,רזה, גבוהה, עינים בהירות
ולא התפשר על זה
(בזמן שהוא נראה נחמד ולא יותר מזה)
כרגע הוא בן 30 רווק
לא הגזמת בתגובה הלוואי והיה לי את האומץ שלך, לי יוצא רק עקיצות חזרה
יש אמהות שיותר מדי מרשות לעצמן או מתערבות בדברים שלא עניינן
אמא שלי לא מתערבת בחיי הזוגיות
אבל ממתי שאני זוכרת את עצמי היא הייתה אומרת לי שאני מלאה ושבנים חתיכים לא ירצו לצאת איתי כשאני מלאה
ושבגיל שלי היא הייתה רזה ומסודרת
(יש לציין שאני סך הכל מידה m)
לדעתי את צודקת לגמריי אבל לא היית צריכה להגיד את זה ככה
בתכלס את צודקת לגמרי אבל טעית בדרך שבה אמרת לה
את ממש לא חייבת להקשיב לאמא שלך בנושא הזה
תהי רק עם מי שאת אוהבת
אבל כן ניסיתי את זה קצת לא יפה
את צודקת בהכל גם בטענה הראשונה וכנראה גם בשנייה
למה כולם משחקים אותה כאילו הם לא יהיו פוסלים והיו נותנים צאנס לכולם ?
זכותה לפסול מאיזה סיבה שהיא רוצה
אתם יודעים היא לא חייבת להסכים לכל אחד .
חלק טענו פה ששום מערכת יחסים לא מושלמת כמו שהיא מחפשת ,זו לא סיבה לרוץ להתחתן עם כל אחד .
ברור שאף מערכת יחסים לא מושלמת ,אבל זכותה שיהיו לה סטנדרטים .
במיוחד כנראה מדובר בבן אדם שגם מחפש רק להביא ילדים אז זו עוד סיבה לפסול אותו .
אנונימית
שמעי את צודקת בעיקרון.
מבחינת העובדות זה נכון.
אבל תמיד תזכרי שבזמנעם של אמא שלך לא תמיד עשו מה שרצו, הרוב עשה מה שההורים אמרו ו"מה שצריך".
זה *בכלל* לא כמו שהיום.
אז תרחמי / תזכרי את זה
את צודקת בלי קשר שזו אמא שלך
הגזמת זאת אמא שלך פשוט תגידי לא רוצה כמו שאמרת ותסתמי לא משנה מה אמרה פשוט אל תסכימי אם לא בא לך אל תדברי לאמא שלך ככה