11 תשובות
תלוי אם אתה חושב שיש לך נקודת התחלה טובה, אני בקושי למדתי וקיבלתי 657, מקסימום לא תקבל ציון טוב לא קרה כלום
ללמוד לפסיכומטרי בחודשיים זה אפשרי אם אתה כבר יודע אנגלית טוב ואתה טוב מאוד במתמטיקה או חשיבה מילולית לפחות
שואל השאלה:
בדיוק השתחררתי מהצבא , ככה שלא למדתי מתמטיקה 3 שנים..
בדיוק השתחררתי מהצבא , ככה שלא למדתי מתמטיקה 3 שנים..
אנונימי
מתמטיקה של פסיכומטרי היא ברמה נמוכה, זאת אומרת שאין שם הרבה דברים שמצריכים למידה, אז אם אתה יודע שאתה טוב בזה ושאתה חושב מהר אתה תוכל להצליח בלי ללמוד הרבה
שואל השאלה:
^מחר ההרשמה נסגרת זה הבעיה
^מחר ההרשמה נסגרת זה הבעיה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא לחוץ על המועד הקרוב מבחינה שאני רוצה להתחיל ללמוד שנה הבאה.
אלה בגלל שאני רוצה לגמור עם הבחינה הזאת כמה שיותר מהר ושהיא תהיה כבר מאחורי, בנוסף הבנתי שהולכים להקשות את הבחינה בקרוב...
אבל אני לא רוצה לגשת ואז לקבל 400 לדוגמה , בגלל שלא למדתי מספיק, וזה סתם יוריד לי את הביטחון בגלל שלמדתי בלחץ זמן.
כמה זמן למדת לפני שניגשת?
אני לא לחוץ על המועד הקרוב מבחינה שאני רוצה להתחיל ללמוד שנה הבאה.
אלה בגלל שאני רוצה לגמור עם הבחינה הזאת כמה שיותר מהר ושהיא תהיה כבר מאחורי, בנוסף הבנתי שהולכים להקשות את הבחינה בקרוב...
אבל אני לא רוצה לגשת ואז לקבל 400 לדוגמה , בגלל שלא למדתי מספיק, וזה סתם יוריד לי את הביטחון בגלל שלמדתי בלחץ זמן.
כמה זמן למדת לפני שניגשת?
אנונימי
אם יש לך כוח אתה יכול גם לעשות מבחן פסיכומטרי שלם (לא חייב לעשות את הפיילוט) ותראה מה המצב שלך
אל תקשיב לאלה שאומרים שיקשו את הבחינה, הציון הוא יחסי אז כמעט ולא אפשרי להקשות אותו
שואל השאלה:
הבנתי שהולכים להקשות את החלק של האנגלית . להוסיף משימת כתיבה ממה שהבנתי ועוד דברים...
הבנתי שהולכים להקשות את החלק של האנגלית . להוסיף משימת כתיבה ממה שהבנתי ועוד דברים...
אנונימי
יכולים "להקשות" אותו אבל הציון עדיין ביחס לאחרים. אם לך הוא יותר קשה, לכולם זה יותר קשה
כדאי לנסות בחודשיים של קורס טוב כבר אפשרי להוציא ציון טוב
באותו הנושא: