14 תשובות
מה צריך?
עכשיו משרת שם
שואל השאלה:
מה בעיקרון עושים שם? ומה עושים במיונים? קשה להתקבל?
אנונימי
זה "המטק" בפועל
בשירות שלי תמיד הסתכלי עלייהם כי בעיקרון הם עושים דברים מעניינים, אבל הם סופר מנותקים מהסביב שבו הם משרתים משאר האגפים וגם התנאים שלהם מאוד גרועים
שוב אבל כן התפקיד נחמד
הם עושים כמו שנשמע- מדברים למשל עם השוטרים הפלסטינאים, מתאמים מה עושים ומה לא
למשל אני שרתתי בשומרון- אז התפקיד של המטק אצלנו היה למשל לדבר םע השרוטים על האבטחה של קבר יוסף וכ'ו
שואל השאלה:
מה זה מטק?
אנונימי
זה פשוט השם שלהם
כמלש"ב מציגים לך את זה כ"מתאמי כוחות בלה בלה בשטחים"
בשירות קוראים לחבר'ה האלו ולאגף שלהם "המטק"
מנהל אזרחי הכוונה?
אנונימי
וואו ממש אל תקשיב לה
קודם כל זה מתק ולא מטק
ויש לך הרבה תפקידים- אתה יכול לדבר עם ארגונים בין לאומיים, הרשות הפלסטינית, הצלב האדום, אתה יכול להיכנס להריסות בתים, להיות בחפקים של פעילויות ולראות איך הכל מתנהל, יש הרבה תפקידים
אם אתה רוצה לדעת עוד שלח לי הודעה, ואל תקשיב למישהי שאפילו לא יודעת מה זו היחידה
כי זה לא רק מתקים, אתה יכול גם להיות בקריה ובאוגדה
טוב אני לא יודעת מה זה והיינו אחד לצד השני כל השירות סגור
כן כי אני ביחידה הזאת ואם את לא יודעת אפילו איך כותבים מתק את לא יודעת מה זה
וואו מה אני אגיד לך כי ממש אמרו לי לכתוב את השם שלהם על דף באמצע חיפוק
חחח איזה בדיחה אתה