5 תשובות
עם רב קו צריך להסחב וכל הזמן לחשוב מראש כמה את תסעי כדי לבחור את הפרופיל המשתלם ביותר. כאב ראש מיותר.
עדיף פשוט לדאוג להיות עם טלפון מוטען
רו קו?ככה לא מקבלים קנס כשאין סוללה בטלפון
מוביט
מוביט
חחח אהבתי שאני כותבת בזמן שאני בנסיעה בקו