10 תשובות
אני פחות אוהב
לי אישית לא טעים
שואל השאלה:
איזה טעם יש לזה?
איזה טעם יש לזה?
אנונימי
טעים זה כמו מקק ימי כזה עם מחושים אני אוהב למצוץ את המחושים xd
טעם מוזר אני אפילו לא מצליח לחשוב על משהו שדומה לזה
אני אישית אהבתי מאוד שרימפס לפני שהייתי טבעונית
כבר לא אכלתי 7 שנים והריח של זה מאוד מגעיל אותי
אם אתה חדש לאוכל לפירות ים הייתי ממליצה קלאמרי, יותר טעים
כבר לא אכלתי 7 שנים והריח של זה מאוד מגעיל אותי
אם אתה חדש לאוכל לפירות ים הייתי ממליצה קלאמרי, יותר טעים
זה נחמד
זה הרבה יותר טעים מטוגן
זה הרבה יותר טעים מטוגן
זה טעים אם מי שהכין את זה יודע לבשל
איכס
טעים
מזכיר קצת דג, טעם של ים כזה
מזכיר קצת דג, טעם של ים כזה
באותו הנושא: