2 תשובות
local script זה סקריפט שקשור לרק איטנרקציה של שחקן מסויים
script קשור לאינטרקיות שקורות בשרת, כלומר לכל השחקנים
בroblox studio, ההבדל בין script ל-localscript קשור לאיפה ואיך הקוד רץ:

script רץ בשרת (server-side), כלומר הקוד מבוצע על ידי השרת ומשפיע על כל השחקנים במשחק. משתמשים בו עבור פעולות שצריכות להיות סינכרוניות לכולם, כמו ניהול נתוני משחק, הפעלת npcs, ושינוי הסביבה.

localscript רץ בצד הלקוח (client-side), כלומר רק במכשיר של השחקן הספציפי. משתמשים בו עבור פעולות שקשורות לשחקן עצמו, כמו ממשק משתמש (gui), אנימציות, ושינוי מקומי של הדמות שלו.


מתי להשתמש?

אם צריך לשנות משהו שמשפיע על כולם script

אם צריך לשנות משהו שמשפיע רק על שחקן מסוים localscript

אם אתה צריך שהלקוח ישלח מידע לשרת (למשל על לחיצה על כפתור), משתמשים ב-remoteevent כדי לתקשר בין localscript ל-script.
אנונימי