5 תשובות
תצטרכי פסיכומטרי ממש גבוה אז לא ריאלי. אולי מכללות ברמה נמוכה אפשר להתקבל ללא בגרות
אנונימי
לאוניברסיטה הפתוחה אפשר
וגם לאוניברסיטאות אחרות אם את עושה מכינה (זה מחליף לך את הבגרות)
אני חושבת שזה יהיה קשה אבל כן
צריך לעשות פסיכומטרי. כל תואר זה מינימום ציון אחר
תלוי איזו אוניברסיטה ותלוי למה
לכל אחד יש את הרפמטרים שלה