12 תשובות
נראה לי שכן
^^^
לא לא כל הבנים אוטיסטים בתפקוד גבוה(:
ואני גם אוטיסטית בתפקוד גבוה לא יהיה לי בעיה לצאת עם מישהי בתפקוד גבוה ואני יודעת גם שלהרבה נשים גם לא יהיה אכפת לצאת עם מישהו בתפקוד גבוה
אנונימית
לא
אנונימית
לא
אנונימית
^
-_-
אנונימי
ברור
נראלי שכן
כן
כן, האישיות קובעת לא המוגבלויות
למה אתה עונה פעמיים
אנונימית