60 תשובות
כולם רוצים
בגבעה הצרפתית
בקריית יובל
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
רציני? אז למה מרגיש לי שכולם שופטים בנות עם שרירים?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אשכרה
טוביק תודה :)
אני כמובן גם לא אתפשר על פחות מmuscle daddy..
אנונימית
^^זה הולך ביחד. צריך איזון של השרירים
חלום מישהי שמביאה לי תחרות במכון איך אפשר שלא? אני חושב שכמעט כל הסביבה שלי מסכימה ואגב הם בדרך כלל נמצאים במכון
שואל השאלה:
אז מה גם אני :) אני בדרך אבל עוד לא הגעתי למטרה.
אנחנו נגיע לשם ma brotha!
אנונימית
שואל השאלה:
^^נכון אבל אצלי במכון כמעט כולם מבוגרים, ומי שבגילי מפחיד אותי
אנונימית
שואל השאלה:
בקטע עקרוני או שפשוט אין בנות שמגיעות?
אנונימית
לא תודה
אנונימי
מה זאת אומרת מפחיד אותך
שואל השאלה:
אוקי.. נגיד מישהו שאני חושבת שהוא בגילי ואני חושבת שהוא נראה חמוד.. אז אני אפחד לגשת אליו. אני פשוט כל האימון אביט לכיוון שלו כשהוא לא מסתכל ואחלום בהקיץ איך הוא בא אליי לשאול כמה סטים נשאר לי אני אגיד לו 2 ואשאל אותו אם באלו להכנס הוא יגיד כן תודה ויחייך חיוך חמוד כזה ואז ישים פי 3 יותר משקל ולא יפסיק עד שהוא יכשל של החיים אני אחייך אליו הוא יקום אני אעשה את התרגיל ואז הוא יגיד לי יש מצב אני מתקן אותך שנייה? פשוט את לא נועלת את המרפקים וככה את עובדת על הטרייספס ולא על הלאטס שלך את צריכה לעשות את זה ככה ואז הוא יזיז לי את הידיים קצת פנימה ואני ארגיש איזשהו זרם חשמלי עובר לי בכל הגוף ואביט לו בעיניים ואדע שגם הוא הרגיש את זה ואז אני אסמיק כולי ואגמור את הסט והוא יגיד לי כל הכבוד את עושה את זה ממש טוב ואני אגיד לו תודה ואז בסוף האימון כשאני אבוא לצאת מהחדכ הוא יגיד לי היי מה דעתך שנעשה איזה דייט בחדר כושר שבוע הבא? ואני אגיד לו כן אלוקים חשבתי שלעולם לא תציע ואז נעשה אימון יחד והוא יתקן את הפורם שלי כל 10 שניות ואני אתאהב בו לאט לאט ואני אנצח אותו במשקל בהיפטראסט כי בכל זאת ואז אנחנו נתחתן ויהיו לנו 3 ילדים ואוגר שיקראו לו ריצ'רד.
הבנת?
אנונימית
שואל השאלה:
^^חחח גדול
האמת היום באימון לא היו כמעט בנות
הייתה רק בת אחת שביקשתי ממנה להכנס איתה למכונה והיא אשכרה אמרה לי "זה דחוף לך?" talk about girls supporting girls
אנונימית
זה פשוט אותו הדבר עם גברים זה די מפחיד להתחיל עם מישהי במכון
טוב אנונימית אני חושש שאני ממש רוצה לדבר איתך
שואל השאלה:
חחחח זאת לא הייתה הכוונה שלי חברים
אנונימית
סליחה ומחילה אנונימית שיהיה לך לילה טוב
שואל השאלה:
זה אפילו עוד יותר מפחיד מאז מה שקרה ביבנה
אנונימית
שואל השאלה:
^^לחחח מחילה :)
אנונימית
בת כמה את?
ואני חלום שלי muscle mummy אבל בחיים לא פגשתי אחת רצינית
אנונימי
שואל השאלה:
יש :)

אז מה אתם אומרים
פעם הבאה לא לפחד ופשוט ללכת על זה?
אנונימית
שואל השאלה:
17
לא לגילך בקיצור ;)
אנונימית
שואל השאלה:
im too afraidd
forget it
אנונימית
לא נורא את לא באמת muscle mummy
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתה אומר ככה אנונימי?
אנונימית
חובה פשוט תעשי את זה
כי את אומרת שאין לך שרירים עדיין
אנונימי
שואל השאלה:
הנודע ביהודה אל תקח את זה אישית אבל אתה בן 16 ובמוח שלי זה מתפרש כפדופיליה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי פשוט לא הגעתי למטרה הסופית עדיין
אנונימית
שואל השאלה:
just a guy
איך היית רוצה שיתחילו איתך אז?
אנונימית
שואל השאלה:
אממ יש לך נקודה טובה
אז אולי אני רוצה להיות muscle baby
אנונימית
שואל השאלה:
i just want a man yk?
אנונימית
האמת שמישהי התחילה איתי במכון בסוף הסתבר שהיא הייתה כמעט שלוש שנים מעליי אבל עדיין היה לה ניסיון ממש יפה היא פשוט נגשה אליי ביקשה להכנס איתי לבאנץ היא עשתה פי אר והיא נכשלה קצת התבאסה אבל היא דברה על ההתקדמות המטורפת שהיא עשתה אז הכשלון הזה לא כזה מפריע לה ובאמת שזה היה כזה מושך
זה אשכרה הדרך הכי ישירה והכי טובה תכנסי עם מישהו ומקסימום יצא לכם שיחה מגניבה אבל חובה לנסות
שואל השאלה:
הבעיה היא.. שאני תמיד עם אוזניות וזה קצת מונע ממני לשוחח עם אחרים. וגם כולם סביבי עם אוזניות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה באמת נשמע די חמוד הסיפור שלך
אנונימית
תורידי שניה זה לא כזה טרחה וחוץ מזה אם תתחילי עם מישהו שיחה זה פשוט יזרום, אם כמה שאנשים באים להתאמן זה כיף רצח לבלות את האימון בדיבורים
שואל השאלה:
מעולם לא דיברתי עם אף אחד במכון היית מאמין? זה קצת מביך. אני בכלליות סופר חברותית, אבל שוב, כולם אצלי מבוגרים או גייז חחח
כאילו ברור שיצא לי לדבר קצת אבל לא עכשיו לפתח שיחה
וגם אין שום בנות בגילי :(
אגב עוד בעיה שלי זה שאני לגמרי לא קולעת טוב לגילאים
אנונימית
אז זה כבר בעיה רצינית במכון שלך או לפחות בשעות שאת באה את גם לא תדעי אם יש מישהו באמת מתאים לך אם לא תנסי אז באמת פשוט תעשי את זה (מחר יום ראשון יום חזה לרוב הגברים חייב להיות חברה בגיל שלנו
אגב גם הזאתי שדברה איתי לא קלעה משהו לגילאים והיום יש לה חבר והוא בחור ענקי
שואל השאלה:
הל נעע אני בורחת מהמכון בראשון בערב כמו מאש. אני גם תמיד מתחילה את השבוע באפר באדי אז זה פשוט לחכות שעות שתסיימו עם ה17 סטים שלכם בכל מכונה שקיימת
אנונימית
שואל השאלה:
^^דאמ
יפה לה
אנונימית
שואל השאלה:
אגב, מאיפה אתה?
אנונימית
חnחnחn הסטים האלה חשובים תסמכי וגם עזבי שטויות זה אפילו יותר מטורף יותר זמן לדבר עם הגבר שלך בזמן שאת איתו במכונה
עשרים דקות מחיפה ככה
שואל השאלה:
כן כי הבחורים שעושים 17 סטים יתנו לי להכנס איתם למכונה (and i dont have no man)
אנונימית
שואל השאלה:
אה חחח רחוק
אנונימית
תיארתי לעצמי חnחn כל החדרי כושר באיזור פה מפוצצים אני מנחש שאת מאיזור המרכז?
שואל השאלה:
יאפ
עיר הקודש (תל אביב)
מכיר במקרה חדרי כושר מומלצים?
אנונימית
אכן עיר הקודש, תשמעי אני מתאמן בפרופיט אבל זה גם לגמרי המכון הנורמלי היחיד באיזור שלי כי אני גר בעיר קטנה אבל לפי מה שאני מבין אנשים לא מתים על פרופיט אבל לכי תדעי אצלי יש אחלה של חברה
שואל השאלה:
למה לא מתים?
אנונימית
אני לא ממש הבנתי אם להגיד את האמת אבל אני משער שהאיכות של המכונות וכולי פחות לסטנדרטים שלהם או הדרך שבא המנהלים מתנהלים אבל אני וכל העיר שלי עפים על המקום סהכ גם כשרוב היום מפוצץ
ואנונימית בואי נעבור לפרטי תל אביב תל אביב אבל זה מציק לכתוב ככה
שואל השאלה:
אה אוקי
פשוט אני די רוצה לעבור חדכ
הוא קטן כזה וקלסטרופובי חחח
בא לי מקום גדול עם מלא מכונות ומרחב זה יהיה כמו חנות ממתקים לילד
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אוקי
אנונימית
תשלחי הודעה בקיר או שתשלחי ישר הודעה לפרטי כי אין לי מספיק פרחים לשלוח לך רק נכנסתי לסטיפס
שואל השאלה:
עכשיו יש לך ;)
אנונימית