4 תשובות
ברור שעוצר אותם
גם אם זה היה בן
זה לא משהו שאמור לקרות
גם אם זה היה בן
זה לא משהו שאמור לקרות
בכנות כלום
מתעלם וממשיך ללכת
אנונימי
וואלה אני דווקא טיפוס מתערב גם אצל בנים שאני רואה חבורה שמציקים למישהו אני מתעצבן עליהם, אז מאמין שהייתי אומר להם לשחרר ולעזוב אותה בשקט!
באותו הנושא: