7 תשובות
איכס ממש לא קטמין זה הכי מסריח.
רק ירוק
רק ירוק
אנונימית
שואל השאלה:
אבל למה לא? זה "chill" הרי, אמור להיות כיף
אבל למה לא? זה "chill" הרי, אמור להיות כיף
אנונימי
לא ממש לא לנסות
המשטרה בדרך
לא כדאי לגעת בזבל הזה.
אם אתה מחפש סטלה לך על גראס רפואי ולא משהו אחר, בי הוא הכי בטוח לשימוש מאשר הכימיקלים האלה.
לא בא לעודד סמים אבל אם אתה כבר שם תחקור קצת את ההשלכות על הגוף!
אם אתה מחפש סטלה לך על גראס רפואי ולא משהו אחר, בי הוא הכי בטוח לשימוש מאשר הכימיקלים האלה.
לא בא לעודד סמים אבל אם אתה כבר שם תחקור קצת את ההשלכות על הגוף!
תלמד אם ועם לפני שאתה מנסה קטמין
באותו הנושא: