10 תשובות
לא יודעת ולמה שתנשקי את חברה שלך
בתור נשיקה ראשונה?
כביכול כן
אם התנשקת
ואם זאת פעם ראשונה
באופן מילולי כן
אבל לרוב אני חושב שכשמדברים על נשיקה ראשונה מתכוונים לנשיקה עם כוונות רומנטיות
אז אם זה לא המצב אז זה לא
שואל השאלה:
זהו בול
לא הייתה איזשהי כוונה רומנטית סתם התנשקנו במסיבה ששתינו שיכורות אבל לא משהו רציני
אנונימית
אה אז לא זה לא נחשב
אם את לסבית, כן נחשב
אם את סטרייטית, זה לא נחשב
בעיקרון כן אבל אם לא הייתה כוונה רומנטית זה לא כל כך חשוב באמת
לא וזה משהו שאת אמורה להחשיב
אנונימית
נשיקה פיזית זו נשיקה הרגשות והכוונות לא רלוונטיים