8 תשובות
יכול להיות נולד א- רומנטי או שהוא נפגע פעם אחת צילק אותו ומאז הוא לא מתקרב לזה
אנונימית
הפחד של כל בן אדם
שואל השאלה:
לא חושבת שהוא אסקוסאל כי ראיתי אותו עם בנות נראה לי סטוציונר כזה
אנונימית
נו, מה הבעיה. אין לו מחויבות, מיניות בהישג יד, חי את החלום של הרבה גברים.
לא כל אחד שלא הולך לפי הנורמה המקובעת של חתונה + ילדים הוא מוזר.
אגב הוא מצחיק וזה או שהוא יותר מופנם החיצוניות והאישיות מעידה על זה
אסקסואל?
א-רומנטי, לא כזה נדיר. לא כל בני האדם מרגישים משיכה רומנטית ורצון למערכות יחסים.
יש כאלה שלא מתאים להם זוגיות
אנונימי