5 תשובות
שאת מאוהבת בעצמך.. בדרך כלל אנשים לא אוהבים כאלה
אבל זה טוב, לא כולם מצליחים לאהוב את עצמם
שאת אוהבת את עצמך יותר מידי
אנונימי
שאת/ה נרקיסיסט/ית שזה מישהו שמאוהב בעצמו
שאת מתה על עצמך
יש לך ביטחון עצמי גבוה
שאת אוהבת את עצמך יותר מידי