5 תשובות
שאת מאוהבת בעצמך.. בדרך כלל אנשים לא אוהבים כאלה
אבל זה טוב, לא כולם מצליחים לאהוב את עצמם
אבל זה טוב, לא כולם מצליחים לאהוב את עצמם
שאת אוהבת את עצמך יותר מידי
אנונימי
שאת/ה נרקיסיסט/ית שזה מישהו שמאוהב בעצמו
שאת מתה על עצמך
יש לך ביטחון עצמי גבוה
יש לך ביטחון עצמי גבוה
שאת אוהבת את עצמך יותר מידי
באותו הנושא: