3 תשובות
בתכלס אם זה לא היה מצולם לאף אחד לא היה אכפת מזה
מה קרה? רגע כולם מדברים על משהו ביבנה ואין לי מושג על מה
מישהו יכול להסביר בבקשה???
אז למה כולם כועסים כל כך רק על המאמן?
ברור שהוא לא היה בסדר ומגעיל אבל בסופו של דבר הנשים הנשואות היו אלה שבגדו בגידה חמורה יותר...
למה כולם כועסים רק עליו ולא עליהן???