2 תשובות
תעשי אצל מישהי ואז תעלמי לה ותחזרי לשלך. את לא חייבת לה תשובות
אני לא עושה לק גל אבל אני מניחה שפשוט הייתי עושה מחוץ לעיר או שלא כזה משנה לי מה המניקוריסטית תחשוב