11 תשובות
יש ויש
אף ראפ לא עמוק
אנונימית
כן הבן אדם גאון גם לא בפן של המילים
גם כל המסביב
גם כל המסביב
מה יש לך ראפ זה הסגנון הכי עמוק^^
לא
כן
כן אבל הרוב משעממים
לא
מעריצי קנדריק כשהביט חרא הפלואו חרא הפזמון חרא השיר משעמם אבל המילים מדברות על סבתא שלו שמתה או משהו
אנונימי
חחחחח
אתה יענו מעריץ של דרייק?
באותו הנושא: