11 תשובות
יש ויש
אף ראפ לא עמוק
אנונימית
כן הבן אדם גאון גם לא בפן של המילים
גם כל המסביב
מה יש לך ראפ זה הסגנון הכי עמוק^^
כן
כן אבל הרוב משעממים
מעריצי קנדריק כשהביט חרא הפלואו חרא הפזמון חרא השיר משעמם אבל המילים מדברות על סבתא שלו שמתה או משהו
אנונימי
חחחחח
אתה יענו מעריץ של דרייק?