2 תשובות
מסקנה סבירה היא שהשאר לא בין החיים, למרות שזה לא מכבד סתם להניח הנחות על חיי אדם.

גם לא סביר ממש שתהיה עסקה נוספת, אז תעשו חושבים בעצמכם
יכול להיות שתהיה עסקה שניה למרות שסיכוי נמוך, ובנתיים ישארו שם.. עד שישחררו אותם