4 תשובות
זה אחלה הזדמנות ומכינה זה באמת מתנה. בצבא התנאים יהיו יותר גרועים לא עדיף להתכונן לזה מראש?
היי, אני במכינה קדם צבאית שנתית שנמצאת במרחק של 3 שעות מינימום בתחבצ וגם לי קשה לישון מחוץ לבית אבל באמת שמתרגלים
עדיף לך עכשיו מאשר בצבא...
אבל עדיין תראי שזה לא מוגזם וזה
את תצטרכי להתמודד עם זה מתישהו.
כדאי עכשיו במכינה שלא תקבלי כאפה בטירונות