5 תשובות
לא כי הישראלים כנראה בעלי אזרחות או ויזה
כן אם הם שוהים בלתי חוקיים
אם הם נמצאים לא כחוק כן.
בתיאוריה כן.
אם הם נמצאים שם בניגוד לחוק, ללא ויזה או אשרה.
אם הם נכנסו לארה"ב בצורה בלתי חוקית, אז כן.

אם הם נכנסו לארה"ב בצורה חוקית, אז לא.