10 תשובות
תאפסי את האפליקציה אולי?
אל תכנסי לשם יש שם מלא מטרידים 'מראים את הז שלהם
שואל השאלה:
איך^^
איך^^
הגדרות>אפלקציות>אומיגל
ואז יהיה לך אפשריות למחוק/הרשאות. וזה
ויהיה לך גם אפשרות לאפס נתונים תלחצי עלזב
ואז יהיה לך אפשריות למחוק/הרשאות. וזה
ויהיה לך גם אפשרות לאפס נתונים תלחצי עלזב
שואל השאלה:
אין כזה לא כתוב
אין כזה לא כתוב
יש לך אייפון?
שואל השאלה:
כן
כן
אה אז באייפון לא מבין סורי
שואל השאלה:
תודה בכל מקרה
תודה בכל מקרה
תנסי אולי ללחוץ על האפליקציה עד שזה יראה לך "פרטי אפלקצייה"
ושם תוכלי לאפס
ושם תוכלי לאפס
באותו הנושא: