36 תשובות
האמצ אני לא זוכרת מתי הפעם האחרונה שאכלתי חזיר
אבל בייקון זה מדהים
אבל בייקון זה מדהים
מה שטעמתי עד כה, חלקי הבטן. נתח בטן, בייקון, וכו.
צלעות או בייקון
בייקון אהבת חיי
אנונימית מבינה עניין ^
הצלעות
הכל טעים
אנונימית
פגעם הייתי אוכל קצת חזיר.
אהבתי נקניק חמון ספרדי
אהבתי נקניק חמון ספרדי
אנונימי
"אבל זה לא כשר"
די כבר בייקון זה טעים
גוואנצאלה זה טעים
גם צ'יצ'רונס זה מדהים
בכללי זה אחלה
מי הבכיינים ששמו לי דיסלייק
די כבר בייקון זה טעים
גוואנצאלה זה טעים
גם צ'יצ'רונס זה מדהים
בכללי זה אחלה
מי הבכיינים ששמו לי דיסלייק
אנונימי
צלעות
אכלתי צלעות חזיר בפראג וזה היה הבשר הכי טעים שאכלתי בחיים שלי
אכלתי צלעות חזיר בפראג וזה היה הבשר הכי טעים שאכלתי בחיים שלי
אנונימי
בטן
האף
אנונימי
שואל השאלה:
נראה לי ממה שטעמתי הצלעות זה מושלם פשוט
נראה לי ממה שטעמתי הצלעות זה מושלם פשוט
אנונימי
האשכים
לא שאני יודע מה מחזיר זה הבייקון
אני בקושי יודע חלקים מהפרה
אני בקושי יודע חלקים מהפרה
^ בייקון זה מהבטן :)
וואלה, צלעות זה כזה טעים. במיוחד כאלה ברוטבים שונים ועל האש, הכנתי כמה פעם יצא טעים ברמות. ועם זאת בגרמניה היו הצלעות הכי טובות שטעמתי בחיים שלי
לא יודעת אני אוהבת את הנקניקיות של קשת טעמים ובייקון חוץ מזה אני לא מבינה
הבטן
הכל טעים בחזיר
אנונימי
אני אוהבת פסטרמה לא יודעת איזה חלק זה
למה בכמעט כל התשובות עשו מינוסים??
למה בכמעט כל התשובות עשו מינוסים??
^יש אנשים שלא מסוגלים להבין שלא כולם אוכלים כשר
אבל יש כאלה שכן
תכבדו את כולם...
תכבדו את כולם...
מי הפדחנים שעשו מינוסים
ולשאלה
הכל
ולשאלה
הכל
אנונימית
בייקון
פילה חזיר
הכל טעים
הצלעות אני ממש אוהבת ספיירריבס
אני לא כלכך אוהב חזיר, אבל נראה לי נקניקיות
בייקון
אנונימי
הכל טעים בחזיר אני הייתי בלונדון ואכלתי חזיר והתאהבתי
והמינוסים שלכם רק מחזקים את הטענה שלי חהחהחה
והמינוסים שלכם רק מחזקים את הטענה שלי חהחהחה
חמון ספרדי (שזו בעצם הרגל וקצת מעבר) זה החלק הכי טוב בחזיר
הלב
הצלעות זה מושלםם
צלעות!!!!
האשכים
אנונימי