12 תשובות
4 חודשים בערך הייתי מובטל אחרי הצבא
שואל השאלה:
thriller

באיזה גיל זה היה?
אנונימי
שואל השאלה:
beamer boy

מה עשית בתקופה הזאת, פשוט היית בבית בגלל השירות הצבאי?
אנונימי
3 חודשים אחרי בית ספר ואחרי זה עבדתי 5 חודשים ומתגייס חודש הבא
אנונימי
^^^^לא
שואל השאלה:
thriller

קיבלת קצבה / דמי אבטלה בעקבות זה או לא?
אנונימי
שואל השאלה:
gym hater


את כאילו לא עושה צבא?
אנונימי
שנה כי הייתי צריכה להתחיל את הטיפול הפסיכולוגי אצל הפסיכולוגית שהייתה לי ואז הייתי צריכה לעשות איתה ועדה לסל שיקום ורק אז אחרי שאישרו לי הייתי צריכה ללכת למתאם טיפול ולמלווה תעסוקתית ובלה בלה בלה
מאז שתחלתי לעבוד מאז שהייתי בת 17 ומשהו ומאז בעיקרון החלפתי עבודות אבל הכי הרבה שהייתי בלי עבודה היה חודש בערך.
כן רציתי פשוט לנוח אז בתכלס הייתי בבית ודיי עושה מה שבאלי
אני מקבלת קצבה בכללי בגלל המצב הנפשי מגיל 18