3 תשובות
עד הקורונה זה היה מפגשים רגילים. מאז זה רק בזום
שואל השאלה:
מה הקשר ראיתי שכתוב שאצלי המפגש הוא בזום ויכול להיות לפעמים שזה יהיה מפגש כלשהו אז איך אפשר להשתבץ למפגשים הרגילים ולא בזום
מה הקשר ראיתי שכתוב שאצלי המפגש הוא בזום ויכול להיות לפעמים שזה יהיה מפגש כלשהו אז איך אפשר להשתבץ למפגשים הרגילים ולא בזום
אנונימי
לא ישנו את זה בשבילך
באותו הנושא: