3 תשובות
עד הקורונה זה היה מפגשים רגילים. מאז זה רק בזום
שואל השאלה:
מה הקשר ראיתי שכתוב שאצלי המפגש הוא בזום ויכול להיות לפעמים שזה יהיה מפגש כלשהו אז איך אפשר להשתבץ למפגשים הרגילים ולא בזום
אנונימי
לא ישנו את זה בשבילך