22 תשובות
חברה משותפת
שואל השאלה:
ב19 שנה שלי לא היה לי שום חבר שום נשיקה כלום
אנונימית
גם לי אותו דבר לא הולך למסיבות ולא היה לי גם מערכת יחסים שנינו באותו רכבת.
אני מקווה ומאמין שעוד השנה יהיה בעזרת ה
אנונימי
שואל השאלה:
בן כמה אתה? מקווה בשבילך שיהיה לך
אני לא חושבת שזה יבוא לי ב2-3 שנים הקרובות
אנונימית
אני 21
למה את לא חושבת שיבוא?
אנונימי
שואל השאלה:
כי אני כבר שנים מחכה ושום דבר לא מגיע אפילו לא קרוב לזוגיות היה לי, אני גם לא נמצאת בדיוק במסגרת רגילה אז אני פשוט יודעת שבשנים הקרובות זה לא יקרה
אנונימית
אני מזדהה ממש עם התסכול שלך וכן זה מחרפן
אנונימי
שואל השאלה:
הכל בסדר לפחות אנחנו לא מקבלים שברון לב
אנונימית
עוד יותר מבאס שעוד לחברים יש זוגיות והכל ואפילו אקסים ואני עוד תינוק רענן בלי נסיון בכלום בנושא
אנונימי
שואל השאלה:
אני מבינה אותך אני מפחדת להיכנס לזוגיות כי בגיל הזה לכולם כבר יש ניסיון, במיוחד אם אני רוצה לצאת עם מישהו קצת מבוגר, ואני עדיין לא יודעת כלום אז אני צריכה מישהו מיוחד עם סוולנות, אבל כאישה את האמת אני שמחה שאף גבר לא נגע בי
אנונימית
ייאמר לזכותך שזה מרשים בכל זאת ששום גבר לא נגע בך, זאת אומרת שיש לך גם ערכים
אם להגיד לך תאמת הייתי רוצה לדבר איתך בפרטי
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה אתה יכול לצאת מאנונימי אני אשלח לך הודעה
אנונימית
עד מתיי
אנונימי
אם את מחפשת קשר רציני ועמוק - בר זה המקום הכי לא מתאים בכל מקרה. (כנ"ל)
מה שכן - אפליקציות היכרויות זה מקום הכי מתאים לזה כי את רואה את הבן אדם ואת האודות שלו ויכולה להחליט אם זה הכיוון או לא.
ואם את רוצה משהו אמיתי שמחזיק - תחפשי מישהו עם תחומי עניין משותפים.
חוץ מזה - זה לא כזה סיפור שאת לא מוצאת עדיין, נכנסתי פעם ראשונה לזוגיות רק בגיל 29 ויש כאלו שמגיעים לזה גם הרבה אחרי,
בקיצור - את יכולה לקחת את הזמן.
תחזרי בתשובה תמצאי שידוך טוב
ראיתי שכתבת שאת לא חושבת שזה יבוא כי חיכית וזה לא הגיע..

זה לא יגיע מהאוויר, תנסי לדבר לפתח או כל דבר אחר, אין לצפות שתשבי יפה ברחוב ויבוא אהבת חייך משום מקום

תתחילי את.
שואל השאלה:
לחברות שלי אין ממש ידידים ואני לא יוצאת למסיבות אז קשה לי להכיר בחורים
אנונימית
אני גם כמוך בתסביכים האלה
זה קשה
אנונימי
אנונימית מה שלא יהיה אל תצאי עם מישהו מפה או מישהו מסטיפס בכללי.
^^ אני מת צחי תרגע היא של אנונימי.