3 תשובות
אין מה לעשות את חייבת להגיד לו את זה שאת לא נמשכת לגברים
שואל השאלה:
כן אני יודעת אבל בגלל זה לא באלי לומר לו שלא יעלב כי באמת כיף לי לדבר איתו ואין לי הרבה חברים כמוהו
למה אי אפשר פשוט להיות ידידים בלי לפתח רגשות? סעמק
אנונימית
הכי קל תתחילי לדבר איתו על בנות שאת בקטע שלהן אל תזכירי אותך ואותו