2 תשובות
היא לא כזאת מוכרת ונחשבת
אם יש לך אופציה עדיף לשפר בגרויות וללכת ללמוד בטכניון/בר אילן
אנונימית
הייתי נכנסת לקבוצות פייסבוק של מי שלומד את התחום וחוקרת קצת יותר לעומק, שואלת בוגרים של שני המוסדות איך היה להם להשתלב תעסוקתית והאם במקום בו למדו היה פקטור בכלל. לפי מה שאני יודעת- זה לא כמו מה שהיה פעם, ופחות שמים על זה דגש אלא יותר על ראיונות, אבל אני מניחה שזה גם תלוי במקצוע ולא הייתי רוצה להטעות. אפשר גם לברר בימים פתוחים של המוסדות כי לרוב מגיעים גם סטודנטים שאפשר להתייעץ איתם