14 תשובות
אני לא בת אבל אני עדיין יכול לעזור אם את רוצה.
חצאיות זה הכי יפה בעולםם
חצאיות זה הכי יפה בעולםם
יש לי חצאיות מהממות משיין השאלה היא איזה מידה את?
מחכה שתשלחי אני צריך חחח^
אנונימי
בצבע לבן ?
שואל השאלה:
^^כן צבע לבן מידה s/xs תלוי
סליחה על הדיליי
^^כן צבע לבן מידה s/xs תלוי
סליחה על הדיליי
לא נורא הכל טוב אני כמה דקות שלוחת
shein.comdazy גזרה גבוהה חלק חצאיות
!בוא לבדוק אותם shein.com, - גיליתי מוצרים מדהימים ב
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=lwdrh85itys_8&localcountry=il&url_from=gm75377601675
!בוא לבדוק אותם shein.com, - גיליתי מוצרים מדהימים ב
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=lwdrh85itys_8&localcountry=il&url_from=gm75377601675
dazy גזרה גבוהה פרט משולב חצאיות
!בוא לבדוק אותם shein.com, - גיליתי מוצרים מדהימים ב
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=lwdrwfcjxwc_8&localcountry=il&url_from=gm75377601675
!בוא לבדוק אותם shein.com, - גיליתי מוצרים מדהימים ב
http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=lwdrwfcjxwc_8&localcountry=il&url_from=gm75377601675
מקווה שתצליחי לפתוח אם לא שלחי לי הודעה בפרטי
הן מהממות אחותי
אנונימי
תודה יפה שלי תגידי לי אם את לקחת אותן בסוף
שואל השאלה:
כן הצלחתי לפתוח הן באמת יפות אבל התכוונתי לחצאית מיני כזאת אני צריכה משהו לפורים אבל שיהיה רב שימושי גם לאחרי סליחהה הייתי צריכה להיות ברורה יותרר
כן הצלחתי לפתוח הן באמת יפות אבל התכוונתי לחצאית מיני כזאת אני צריכה משהו לפורים אבל שיהיה רב שימושי גם לאחרי סליחהה הייתי צריכה להיות ברורה יותרר
אהה הבנתי אותך
לא נורא אם את רוצה את יכולה להיכנס לשיין דרך החנות הזאת קוראים לה dazy יש להם חצאיות מהממות ובד טוב ובאמת ואו אני מזמינה רק דרכם
לא נורא אם את רוצה את יכולה להיכנס לשיין דרך החנות הזאת קוראים לה dazy יש להם חצאיות מהממות ובד טוב ובאמת ואו אני מזמינה רק דרכם
למי התכוונת?^^^
אם אליי אז אני בן
אם אליי אז אני בן
אנונימי
באותו הנושא: