7 תשובות
לא
כל האנשים באומיגל יצורים
כל האנשים באומיגל יצורים
או שכן או שהם סתם חרמנים
לא בהכרח
אין מישהו שלא מעבירים אותו עשרות פעמים עד למציאת השותף.
זה אומיגל את כנראה מאוד רוצה שהם ינפנפו אותך
לא, כולם שם מוזרים וחרמנים אותי מעבירים מלא ואז פתאום אומרים לי שאני יפה זה אפליקציה של מפגרים
אנונימית
זה אומר שאת יפה מידי הם לא עומדים בזה
אנונימי
באותו הנושא: