התחברות
הרשמה
זה לגיטימי שחברה שלי בקטע של 13 בנים?
24 בינואר 2025, 16:27
מערכת יחסים
התחלות
קראש
6 תשובות
לא
B
Baby usagi
כן
נ
ניתאי אלעד
לא
ל
לא אוהבת אנשים
לא
N
Nate Higgers_
דאמ
כבוד
סתם אה
נראה לי שזה בסדר(?)
ה
הווירדושלכם2#
כן
מ
מישהי פה
באותו הנושא:
לגיטימי לא להרשות לחברה שלי לדבר עם בנים אחרים בכלל?
לגיטימי בת 15 בקטע עם בן 26?
זה לגיטימי שחברה שלי אמרה לי "אני אדבר איך שבאלי עם בנים"?
אחרי כמה זמן לגיטימי בעינכם שהאקס יהיה בקטע עם חברה טובה שלכם?
לגיטימי שמישהו בן 16 ומישהו בן 12 יהיו חברים או שבן 17 ובן 13 יהיו חברים?
חברה שלי מתכתבת עם מישהו שפעם היא הייתה בקטע שלו, לגיטימי להתעצבן?
בת 14 וחצי ואף פעם לא היה לי חבר או בקטע עם מישהו לגיטימי?
בן 16 ובחיים לא יצא לי לדבר עם בנות אפילו לא בקטע ידידותי, לגיטימי?
מאיזה גיל נראה לכם לגיטימי שיהיה חבר/ה (בקטע רומנטי)
לגיטימי לנשוך את היד של החבר שלי בקטע אוהב
זה לגיטימי שלא הייתי בקטע ולא היה לי חבר ואני בת 14