9 תשובות
שואל השאלה:
טייסת
אנונימית
שואל השאלה:
אמרו לי שעברתי פשוט לא הביאו לי עדיין תאריך לירפא ב וזה היה לפני שבועיים
אנונימית
לי נתנו תאריך לירפא ב יום אחרי.
הירפא ב היה אצלי שבוע וחצי אחרי הירפא א
שואל השאלה:
קיבלתי אחרי שבועייםם
אנונימית
שואל השאלה:
עמית- עברת את הסימולטור? הוא באמת כלכך מתיש כמו שאומרים??
אנונימית
כן עברתי את הירפא ב, מחכה כרגע לפסיכולוג.
לא יודעת למה כולם בוכים על הסימולטור הזה, הוא היה אחד הכיפים, נהנתי ממנו בטירוף
שואל השאלה:
רגע הפסיכולוג אמור להיות באותו יום לא?
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי תודה
אנונימית