5 תשובות
אני מעדיפה מחברות זה יותר מסודר ונוח:)
אין יותר טוב פשוט מה שיותר נוח לך
לדעתי מחברת אבל זה תלוי מה המורה מבקשת.
יש כאלה שמבקשים קלסר ויש כאלה מבקשים מחברת.
מחברת
+-+
אני לא בכיתה י"ב אבל לדעתי עדיף מחברות כי נגיד שנה שעברה באה ילדה עם קלסר במקום מחברות ובמהלך השנה הקלסר נהרס וכל הדפים יצאו