5 תשובות
אני מעדיפה מחברות זה יותר מסודר ונוח:)
אין יותר טוב פשוט מה שיותר נוח לך
לדעתי מחברת אבל זה תלוי מה המורה מבקשת.
יש כאלה שמבקשים קלסר ויש כאלה מבקשים מחברת.
יש כאלה שמבקשים קלסר ויש כאלה מבקשים מחברת.
מחברת
אני לא בכיתה י"ב אבל לדעתי עדיף מחברות כי נגיד שנה שעברה באה ילדה עם קלסר במקום מחברות ובמהלך השנה הקלסר נהרס וכל הדפים יצאו
באותו הנושא: