16 תשובות
אם כשאת מורידה את האיפור את עדיין נראת יחסית דומה לאיך שאת עם אז זה טוב ואם זה משהו משמעות או שקשה לך להיות בלי איפור כי זה שונה מדי זה מוגזם קצת
אבל את יכולה להיות איך שאת רוצה
טיפה מוגזם לפי מה שאני רואה בפרופיל
אנונימית
שואל השאלה:
^זה נראה רק בגלל האיילנר אבל בתכלס מתאפרת כמו כל בחורה רגילה
זה איפור קצת כבד אבל הוא מהמם לדעתי
אני מתה על איפור כזה ואייליינר זה וואו
בלי להעליב אני חושבת שיהיה לך יותר יפה בלי איילנר אולי רק עם קו דק כזה בצד אבל לא על כל סביב העיניים
שואל השאלה:
^שמתי רק בשפיץ של העין
זה נראה כאילו שמת מכל סביב העין אולי שמת גם עיפרון לא יודעת אבל בכללי גם בצד זה עבה מדי ונראה פחות טבעי ומחמיא אבל אם את אוהבת ככה מי אני שאדבר
שואל השאלה:
השאלה מה אפשר לעשות שיראה פחות מוגזם?
נגיד איילנר יותר דק ?
שואל השאלה:
^^אני אגיד לך מה יש פעמים שזה יוצא לי ארוך מידי אבל עכשיו אני עושה אותו פחות ארוך
שואל השאלה:
שמתי רק בשפיץ של העין ובצד שני
אולי עיפרון עיניים במקום אייליינר ולעשות את השפיץ יותר קטן
תנסי לעשות איילנר דק ולא עבה כזה ולא ארוך מדי ואם יש לך עיפרון עיניים שימי קצת מתחת לעין כי אולי את אוהבת לא יודעת
אגב בתמונה זה נראה כאילו האייליינר סביב כל העין כי המסקרה חזקה והתמונה קטנה אז זה מבלבל
נכון אבל אם זה נראה ככה גם במציאות זה מקבל מראה מוגזם ופחות מחמיא לעין
שואל השאלה:
סבבה תודה❤
שואל השאלה:
אני שמה כבר עיפרון שחור חח