5 תשובות
קיוסק הכי רגוע
מאפיה חדמש
עבדתי במאפיה ובסופר ומעדיף סופר
אנונימי
סופר
מאפיה עדיף, בד"כ המשכורת מעל המינימום ויש מקומות שמאשרים לאכול גם מאפים שהוציאו מהמדפים או נשארו סוף יום...
ואם המשכורת מינימום, אז סופר.