7 תשובות
כן אני סטאן שלהם ושל עוד כמה להקות אחרות
אני!
אניי
אנהייפן וסטרי קידס>>
אנהייפן וסטרי קידס>>
כן
כןככןכןןכ אניי
שלהם ושל הרבה עוד
שלהם ושל הרבה עוד
כן אני!
אניי
אני לא כזה עושה סטאן לקבוצות אבל אני כן מכירה את כל השירים של סטרי קידס ואנהיפן
אני לא כזה עושה סטאן לקבוצות אבל אני כן מכירה את כל השירים של סטרי קידס ואנהיפן
באותו הנושא: