9 תשובות
אתה צודק אבל זה כי העולם דפוק
בעיניי מי הוא נחשב גבר אלפא? החברים הערסים שלו?
רוב הנשים יירתעו מגבר כזה
רוב הנשים יירתעו מגבר כזה
אנונימית
זו התודעה שהתרבות השמרנית עיצבה בעבר וזה נשאר כמו מן סטיגמה
כי זה מה שצריך להיות אלו לוקי הטבע הגבר הוא האדון
כנראה כי אצל נשים זה קל פשוט להשיג מין,וגבר צריך בדרך כלל הרבה יותר להתאמץ
אנונימי
רק גברים חושבים ככה
כמו שאמרו מעליי:
נשים נרתעות ממש מגברים שהיו עם הרבה נשים
אני אישית לא מסוגלת לצאת עם אחד כזה
כמו שאמרו מעליי:
נשים נרתעות ממש מגברים שהיו עם הרבה נשים
אני אישית לא מסוגלת לצאת עם אחד כזה
המטרה הביולוגית של כל פרט אדם היא להתרבות.
גבר כדי להתרבות הרבה צריך להכניס כמה שיותר נשים להריון. אז יותר נשים-יותר טוב.
אישה כדי להתרבות צריכה להיכנס כמה שיותר פעמים להריון וללדת כמה שיותר ילדים. כדי להיכנס להריון צריך רק פעם אחת לשכב. אז מהפעם השנייה זה כבר "בזבוז" הופך לזנותי.
מבחינה ביולוגית בלבד, לשכב עם כמה שיותר גברים עבור אישה לא תורם הרבה.
אבל לשכב עם הרבה נשים עבור גבר, תורם המון.
גבר כדי להתרבות הרבה צריך להכניס כמה שיותר נשים להריון. אז יותר נשים-יותר טוב.
אישה כדי להתרבות צריכה להיכנס כמה שיותר פעמים להריון וללדת כמה שיותר ילדים. כדי להיכנס להריון צריך רק פעם אחת לשכב. אז מהפעם השנייה זה כבר "בזבוז" הופך לזנותי.
מבחינה ביולוגית בלבד, לשכב עם כמה שיותר גברים עבור אישה לא תורם הרבה.
אבל לשכב עם הרבה נשים עבור גבר, תורם המון.
גם גבר ש"מעמיס" הוא ז1נה בעיניי. ואני בן...
זונה ממין זכר
באותו הנושא: