11 תשובות
התשובה בגוף השאלה
תרגיעי קצת עם האיירפודס
שואל השאלה:
מה אני לא יכולה אין מצב
אבל למה זה קורה כאילו זה לא שזנ לוחץ זה כולה באוזן
אנונימית
גם לי זה קורה שאני עם איירפודס הרבה זמן
שואל השאלה:
וואי כואב ליי
אנונימית
כן כן זה כואב אבל אחרי כמה ימים נראה לי יומיים זה עובר לאט לאט
שואל השאלה:
אם אני נוגעת שם כזה אז מרגישה כאילו זה כמו חור כאילו לא שיש באמת חור אבל אתם מבינים מה אני אומרת? כזה נקודה והוא אדום אוקיי מרגישה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
^^גם אני אני אמשיך להיות איתם?
אנונימית
תפחיתי קצת היום ואל תהיי איתם בכלל ומחר זה נראה לי יעבור לך
שואל השאלה:
אמ הל נע אני לא יכולה במיוחד במיוחד לא היום
אבל תודה
אנונימית
תנסי אולי להחליף לגומי היותר גדול באוזניה
אז תהיי עם האוזנייה השנייה