התחברות הרשמה

מישהו פה עבד בפיצריה? איך זה?

22 בינואר 2025, 17:40
פיצהעבודת נוערפיצריותכסף    
2 תשובות
לפעמים גם הכנתי פיצות
M
Masuka
סבבה
הייתי שליח כנראה זה לא מה שאת מחפשת
M
Masuka
באותו הנושא:
אני עובד שליח בפיצריה
יקבלו ילדה בת 13 למלצר/לנקות שולחנות בפיצריה?
איך בפיצריה שמים את הגבינה והבצק ביחד ועד שהבצק מוכן הגבינה לא נשרפת?
כדאי לעבוד בפיצריה?
אפשרי להתפטר מעבודה בפיצריה אחרי שבוע?
כדאי לי להתחיל לעבוד בפיצריה ?
הייתם עובדים בפיצריה תמורת 22.8 שקל לשעה?
אני בת 15 אני יכולה לעבוד בפיצריה?
כדאי לעבוד בפיצריה?(בת 16)
מה מניע אנשים לעבוד בפיצריה כמו דומינוס או האט?
אני בת 14 אני יכולה לעבוד בפיצריה ?