3 תשובות
שואל השאלה:
עזה משעממת אין כלום כרגע חוץ מבתים הרוסים וצביי הנינגה שיוצאים מהביוב ברגע שצהל זז משם^
אנונימית
שואל השאלה:
בתחילת המלחמה עזה הייתה חלום של כל לוחם אבל עכשיו סתם משעמם
אנונימית
שואל השאלה:
בשגרה וגם כרגע איוש לוקח אבל בשיא של המלחמה זה ברור שעזה
אנונימית