24 תשובות
הגיוני
דיי להיות חי בסרט כפרה
כי אתה חתיך תודה שיש לי עיניים בשביל לראות אותך ימהמם
שואל השאלה:
תפסיקו לקרוא לי חי בסרט אני ממש לא !
כן אני גם חושב ככה
אתה בכלל לא חי בסרט אל תקשיב להם
זה רק בדמיון שלך
אנונימי
בלאד לא פטריק בייטמן
אתה באמת חתיך.
don
אנונימית
וואי ריל
אגב אחלה טעם יש לך במוזיקה
אולי אתה אוהב את עצמך
שואל השאלה:
תודה אחי
אני מאוהב בך אתה כריזמטי ומושך
תודה על הפרח ימכוער חי בסרט
שואל השאלה:
תודה נשמות
אני לא נושם
שואל השאלה:
מה זה מכוער חי בסרט למה מי אתה שתקרא לי ככה חתיכת פרחח נבזה שכמותך
אולי הוא מקנא בך ?
אנונימית
כי אתה כריזמטי וחתיך
שואל השאלה:
ככה זה שאני כלכלך כריזמטי וחתיך שכולם מקנאים בי
סה"כ מדבר עובדות אין מה לעשות סביר להניח שאם הייתי רואה אותך ברחוב הייתי מסתכלת עליך במבט מאוהב
אני גם מזדהה... בסנטר בעיקר כל ילדות האנימה נופלות בפני הקסמים שלי.
#2d>>>>3d
אני חושבת שיש לך סכיזופרניה
זה מראה על כמה ביטחון עצמי גבוה יש לך ואני מקנאה בך על זה