התחברות
הרשמה
מי שבמדא, בתור חונכים שעושים משמרת מבחן, מה הכי חשוב לכם לראות? אני רוצה להשתפר ולעבור כבר
21 בינואר 2025, 23:13
מד"א
מגן דוד אדום
מדא
תשובה אחת
אני לא חונך אבל בעיקר לראות שאת יודעת איך להסתדר באמבולנס, לתפעל את הטאבלט, לקחת מדדים, לדבר עם חולים ושאת לא זקוקה לעזרתך חונך יותר.
מ
מד"איסט מושבע
באותו הנושא:
מי שבמדא המבחן חונכות הוא אחרי 5 משמרות עם חונך? עשיתי פשוט כמה משמרות בלי חונך למרות שלא עברתי או נבחנתי
מדא- חונכים- איך מצופה ממני להתנהג בתור חונכת? חונכים איך אתם באים בגישה לחניכים במהלך המשמרת?
שאלה למתנדבים במדא: איזה שאלות על החומר של קורס 60 חונכים אוהבים לשאול במשמרות חניכה?
מחר משמרת ראשונה במדא בלי חונך, ממש מפחדת......
אני במדא שנה ובגלל שיש לחץ ויש המון חניכים ואיזה חמש חונכים אז החליטו
יש לי משמרת במדא היום, נראה לכם מביך ללכת עם המעיל של מדא למשמרת?
יש לי תכף משמרת ראשונה במדא בלי חונך...
בתור מתנדבת במדא אני יכולה לבוא למשמרות סתם ככה או שצריך לעדכן?
מי שבמדא אתם בוחרים את החונך שלכם לעשר משמרות הראשונות?
במשמרת מדא באמבולנס זה שתי חניכים וחונך?
משמרת ראשונה במדא בלי חונך, טיפים?