תשובה אחת
אני לא חונך אבל בעיקר לראות שאת יודעת איך להסתדר באמבולנס, לתפעל את הטאבלט, לקחת מדדים, לדבר עם חולים ושאת לא זקוקה לעזרתך חונך יותר.