8 תשובות
אני מניח שיהיה ביקוש..
אבל אני חושב שזה דווקא יפחיד הרבה אנשים
שואל השאלה:
מה נראה לכם שאני אקח דלק ואשים בתוך בקבוק?
ברור שלא זה ממש לא בריא לעור
המטרה היא להצליח להכין בושם שיהיה לו ריח של דלק
לא פשוט לקחת דלק ולשים בתוך הבקבוק של הבושם
אנונימי
גזים של דלק זה לא הדבר הכי בריא לנשימה.. בד בבד למגע ישיר עם העור באופן יומיומי
זה ריח חנוק מדי
אבל אחלה
יש כאלה אבל בדרך כלל יקרים ולא נראה לי שיש בארץ
שואל השאלה:
יפחיד ממה?
מה יפחיד אותם?
אנונימי
ריח דלק זה ריח כזה מאוד תעשייתי.. הוא כן טוב, אבל זה כמו ריח של נרגילה- הוא אומנם סבבה כזה, אבל הוא מקושר עם דברים זולים כאלה ופחות יוקרתיים
שואל השאלה:
רעח של דלק זה ריח מטורף
לפי דעתי אנשים יקנו את זה ויהיה לזה ביקוש גדול
אנונימי