5 תשובות
אם הוא ככ טוב שילמד לבד, לא?
שואל השאלה:
זה לא בדיוק עובד ככה מבחינת רציונלית
אנונימי
שואל השאלה:
ואני לא מדבר על מקרה של מישהו שהוא דווקא טוב ומוכשר באופן טבעי אלא גם על תלמידים שיש להם פוטנציאל רב להצטיין אבל לא מביאים את זה לידי ביטוי מהסיבה שציינתי..
אנונימי
אפשר ללמוד באינטרנט הכל
אבל מבינה מה אתה אומר, זה באמת מבאס שיש מורה גרועה... בכל אופן אם אתה כבר בתיכון תנסה ללמוד מיוטיוב בערוץ של עובד לב ארי
כן.. אבל הציונים האלה הם מאוד נמוכים. במקרים כאלה אי אפשר להאשים רק את המורה.