15 תשובות
שואל השאלה:
להקת הילדות שלי
להקת הילדות שלי
מטאליקה
יוו בואי נהיה חברים אז
סיסטם אוף א דאון הלהקה הכי טובה שיש!!!! חוץ מקווין
לינקין פארק
שואל השאלה:
@לוברוק
אני מכירה אותםם אני אוהבת את chop suey וlonely day (אני אוהבת את chop suey גם כי יש מילים בשיר שמזכירות לי את טראוויס מסאלי פייס)
@לוברוק
אני מכירה אותםם אני אוהבת את chop suey וlonely day (אני אוהבת את chop suey גם כי יש מילים בשיר שמזכירות לי את טראוויס מסאלי פייס)
system of a downnn
שואל השאלה:
אני מתה עליהם
אני מתה עליהם
סקילט
gojira
שואל השאלה:
@ravid7 אה כאילו mother mother?
@ravid7 אה כאילו mother mother?
מטאליקה
אם את רוצה דברים כבדים אז infant annihilator, cannibal corpse, lorna shore
ואם קליל יותר אז slipknot,limp bizkit,metalica, megadeatn וכו
ואם קליל יותר אז slipknot,limp bizkit,metalica, megadeatn וכו
שמעתי להקת דג מטורפים
לאלא להקה בשם "דג"
באותו הנושא: